2011/11/02

ACTA DA SESIÓN ORDINARIA DO PLENO DO COMITÉ DE EMPRESA DA SOCIEDADE ANÓNIMA PARA O DESENVOLVEMENTO COMARCAL DE GALICIA DO 28 DE OUTUBRO DE 2011



ACTA DA SESIÓN ORDINARIA DO PLENO DO COMITÉ DE EMPRESA
DA SOCIEDADE ANÓNIMA PARA O DESENVOLVEMENTO COMARCAL 
DE GALICIA DO 28 DE OUTUBRO DE 2011 
ACTA 5/2011 

PROVISIONAL


ASISTENTES: 

Pola CIG: 
Manuel Jorge Dorrego Taín Gonzalo
González Bernárdez
Roberto Blanco Martínez

Por UGT: 
Dominique Aller González
Inmaculada Serantes Duran María
Elena Bernárdez López

Por CCOO: 
María Dolores Rodríguez Campos

En Santiago de Compostela, sendo as 13:00 horas do día 28 de outubro de 2011, reúnese en sesión ordinaria o Pleno do Comité de Empresa no centro de traballo da Sociedade Anónima para o Desenvolvemento Comarcal de Galicia coa asistencia das persoas anteriormente relacionadas, segundo a seguinte orde do día:

Punto primeiro.- Lectura e aprobación, se procede, da acta da reunión anterior
Punto segundo.- Proposta de solicitude de información do estado do Decreto que desenvolve a Lei 15/2010 no que afecta a SODECO. Debate e aprobación, se procede
Punto terceiro.- Proposta de solicitude de información sobre o Plan de Formación 2011 e demais información laboral pendente. Debate e aprobación, se procede
Punto cuarto.- Achegas e preguntas


Punto primeiro:
Foi lida e aprobada por unanimidade a acta da reunión anterior.

Punto segundo:
M.J. Dorrego expón que este punto é xa unha reiteración de peticións anteriores, coa diferenza de que agora xa están aprobados os orzamentos e neles xa non figura SODECO. Acórdase por unanimidade solicitar información do proceso ao Director Xerente.

Punto terceiro:
Acórdase por unanimidade solicitar por escrito ao Director Xerente a información laboral pendente así como o estado do Plan de Formación 2011.


Punto cuarto:
Non se formularon achegas nin preguntas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.